2009年2月12日 星期四

hold up 阻礙;耽誤;舉起;舉出;支撐;繼續下去;阻擋;攔截

例句:
  • He said we were holding up the people behind us. 他说我们挡了后面的人的路。
  • supporter[someone who hold (you) up from underneath]支持者
  • Sorry to hold you up, but my train was late. 對不起,我乘坐的火車晚點,讓你等了。
  • I will strengthen you and help you. I will hold you up with my victorious right hand. 我必堅固你、我必幫助你、我必用我公義的右手扶持你。Isaiah 41:8-20 Isaiah 41:8-20;參考這張網頁

沒有留言: